.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز بکار ستاد انتخاباتی بانوان میرحسین در مازندران

ستاد انتخاباتی بانوان فعالیت خود را در مازندران برای میر حسین موسوی آغاز کرده است.

به گزارش شمال نیوز ، لیلا مومنی، مسئول ستاد بانوان میرحسین موسوی در مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در همان روزهای آغازین شروع به کار، ستاد زنان سرزمین باران با تلاش در تداوم راه اصلاحات با بهره گیری از تمام ظرفیتهای علمی،فرهنگی درسطوح مختلف اجتماعی اعلام آمادگی کرد.

وی خاطر نشان کرد: کمیته بانوان میر حسین موسوی در نخستین روزهای اعلام آمادگی وی در عرصه با هدف بتن آرا و نظرات موسوی در بین اقشار زنان در جامعه با اطلاع و حضور جمعی از فعالان اجتماعی،سیاسی با برگزاری چندین جلسه فعالیت خود را آغاز کرد.

مسئول کمیته بانوان ستاد میر حسین در مازندران تصریح کرد: ستاد زنان سرزمین باران با تلاش درتداوم راه اصلاحات با بهره گیری از تمام ظرفیتهای علمی، فرهنگی در سطوح مختلف اجتماعی اعلام آمادگی کرد.

مومنی در خصوص برنامه های اجراشده این کمیته گفت: این کمیته با ارتباط با بانوان موثر و متعهد که در شهرستان ساری و با تشکیل کمیته های تخصصی به منظور شناسایی نیروها و تعیین اهداف و برنامه ها کار خود را آغاز کرد.

رئیس کمیته بانوان ستاد میرحسین در مازندران افزود: یکی از کارهای مهم کمیته بانوان راه اندازی ستاد بانوان در شهرستانهای مازندران است و باتوجه به کثرت جمعیت بانوان و درازای استان مازندران از غرب تا شرق گرچه کاری سخت و طاقت فرساست ولی با برنامه ریزیهایی که با بانوان فعال در این عرصه به عمل آمده با معرفی مسئولان تعدادی از شهرستانها به فعالیت خود ادامه می دهد.

مومنی با ابراز خشنودی از حضور بانوان اصلاح طلب و معتقد به میرحسین موسوی گفت: خوشبختانه بانوان مازندرانی دوش به دوش مردان با تمام توان وانرژی آمادگی خود را برای حمایت از مرد خروشان دوران دفاع مقدس،و آزاد مرد دوران علم و هنر اعلام داشته اند.

وی گفت: ما امیدواریم بزودی اولین نشست شورای مرکزی خود را با مسئولین ستاد بانوان تهران در روزهای آتی برگزار کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.